سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد;

معرفی ۲۲ فقره پرونده حقوقی واحد‌های متخلف ایلام به مراجع قضایی

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مراکز عرضه کالا و ارجاع ۲۲ فقره پرونده‌ی حقوقی به مراجع قضایی استان در خبر داد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار به صورت دوره‌ای و سرزده اقدام به بازبینی کالا‌های در حال تولید یا عرضه می‌کنند.

  همتی افزود:در این خصوص و در راستای اجرای طرح  بیش از ۱۶۹۴ مورد بازرسی از مراکز صنفی و بیش از ۷۰۶ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و خدماتی، تجهیزات بازی و زمین بازی انجام شده است.

او ممانعت از نمونه برداری کارشناسان استاندارد، رعایت نکردن موازین استاندارد و تولید و فروش محصولات بدون پروانه کاربرد نشان استاندارد را علت معرفی این واحد‌ها به دستگاه قضایی اعلام کرد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام  اظهار کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری تا کنون و در راستای استانداردسازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالا‌های غیراستاندارد، ۳ واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان‌های ایوان و مهران با حضور نمایندگان این اداره کل و نیروی اماکن استان پلمب شد.

همتی ادامه داد: در این مدت با دستور دادستان و به اتفاق نماینده اماکن از ۸ مجموعه تجهیزات بازی ۱۴ دستگاه پلمپ شد.

او در ادامه یاداور شد:اخذ تعهد از ۲ واحد صنفی متخلف و معرفی یک واحد تولیدی متخلف نیز بخاطر جعل علامت استاندارد به دادگستری استان است.

انتهای پیام/با

بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار ایلام

برچسب ها: دادگستری ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.