مدیرکل استاندارد استان ایلام اقدامات سه ماهه اول امسال اداره کل استاندارد ایلام را تشریح کرد.

اقدامات سه ماهه اول امسال اداره کل استاندارد ایلام

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری در زمینه ارتقاء جایگاه استاندارد در استان ایلام ۱۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در زمینه صنایع ساختمانی و صنایع غذایی برای واحد‌های تولیدی و خدماتی در استان صادر شد.

همتی با بیان اینکه در این مدت ۱۸ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز انجام شده ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۳۱ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی انجام و از این تعداد، ۱۱۶ مورد، آزمون نمونه برداری نیز صورت گرفت.

وی از اجرای طرح طا‌ها یا طرح هماهنگ استاندارد خبر داد و اضافه کرد: در این طرح کارکنان اداره کل استاندارد به کمک شرکت‌های بازرسی با مراجعه به بازار و فروشگاه‌های عرضه کننده کالا‌های تولیدی، نمونه برداری و استاندارد سازی را انجام می‌دهند و در قالب این طرح ۱۳۵۸ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه کننده‌ی کالا‌ها و فرآورده‌های تولیدی استان انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام یادآور شد : در سال گذشته ۳۳ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز انجام شده و ۴۵۹ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی انجام و از این تعداد، ۴۵۰ مورد، آزمون نمونه برداری نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ د

تشریح اقدامات انجام گرفته در اداره کل استاندارد ایلام 

برچسب ها: استاندارد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.