سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مسلمان کنگره آمریکا: در مقابل رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی خاموش نخواهم نشست

رشیده طلیب در پیامی توییتری نسبت به رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی اعتراض کرد و از سفر به سرزمین های اشغالی فلسطین انصراف داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رشیده طلیب، نماینده مسلمان کنگره آمریکا از ایالت میشیگان امروز جمعه با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نوشت: «زمانیکه {در انتخابات} پیروز شدم، فلسطینی ها امیدوار شدند که سرانجام یک نفر واقعیت را درباره شرایط غیرانسانی و ظالمانه {حاکم بر زندگی آنها} بازگو خواهد کرد. نمی توانم اجازه دهم که دولت اسرائیل با تحقیر من، چراغ {روشنگری} را خاموش کند و با سوء استفاده از علاقه من به شهر {زادگاهم} مرا وادار کند که در برابر سیاست های نژادپرستانه و ستمگرانه آنها سر تعظیم فرود آورم.

رشیده طلیب در ادامه به تصمیم جدید اسرائیل برای صدور اجازه عیادت وی از مادربزرگ فلسطینی اش واکنش نشان داد و نوشت: «او {مادربزرگم} نمی خواهد که صدای من خاموش شود و مانند یک مجرم با من رفتار کنند. چنین کاری بخشی از وجودم را نابود خواهد کرد. به این نتیجه رسیده ام که عیادت از مادربزرگم، تحت این شرایط ظالمانه مغایر با همه باورهایم است و من به مبارزه علیه نژادپرستی، ستمگری و بی عدالتی اعتقاد دارم. »

رشیده طلیب تاکید دارد با وجود موافقت تل آویو با سفر وی به سرزمین های اشغالی، در این برهه زمانی به دلیل رفتار ظالمانه اسراییل، به فلسطین سفر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.