سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تکذیب فروش آب به باغات در ملارد

فرماندار شهرستان ملارد درباره فروش آب شرب به باغداران و نحوه آبیاری باغات این شهرستان توضیحاتی داد.

حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آبیاری باغات شهرستان ملارد اظهار کرد: آبیاری باغات شهرستان ملارد از طریق کانال fs۵ اراضی، چاه‌های مجاز و قنات‌ها صورت می‌گیرد.

او افزود: بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی در سنوات گذشته باغداران آب موقت دریافت می‌کردند و شرکت آب و فاضلاب روستایی، آب را در ازای پول در اختیار باغداران قرار می‌داد.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: هر زمان که شهرستان دچار مشکل کمبود آب شرب می‌شد، به شرکت آب و فاضلاب اطلاع می‌دادیم که فروش آب را قطع کند.


بیشتر بخوانید: نبود آب شرب در شهرستان ملارد صحت ندارد


توکلی کجانی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل کمبود آب، فروش انشعاب نداریم، افزود: در خارج از بافت روستاها، هیچ گونه فروش انشعاب آبی صورت نمی‌گیرد و شرکت خدمات رسانی در شهرستان موجود نیست.

انتهای پیام/

توضیحات فرماندار ملارد درباره فروش آب شرب به باغداران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام، سوال من اینه،چرا به باغات ملارد آب نمیدند،یا میدند،به ماها نمیرسه.
تمام درختان با میوه خشک میشه.الان در این ۳ ماه،یک بار به ماه آب دادند،پارسال هم اینطوری آب دادند،خیلی از درختان خشک شدند و همه ی درختان بخاطر خشکی،افت گرفتند.البته ما یه باغچه ۳۰۰ متری داریم،هیچوقت به ما آب نمیرسه،میگم چاهار خشک شده،هیچکس آب نداره.
اگه آب نیست،پس چرا باغات هکتاری،همه سر سبزند؟!!!!!!
آب شرب هم،همیشه قطع هست،ویا چکه چکه میاد.
از بس غیر قانونی،لوله کشی کردند.چوک همه جا خونه میسازند،کسی کاری نداره،برف و آب و حتی گاز هم راحت بزردند،استفاده می‌کنند ولی .......
لطفا جوابگو باشید،اگه درختان خشک بشند،تا درختی جدید بکاریم و ......متاسفانه کسی جوابگو نیست،به شورا و ابیار و....هر کس زنگ میزنیم جوابگو نیستند.بداد مون برسید.
از خشکی،همه ی میوه های بزرگ شده،ریختند و ......
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
باید قبول کنیم که متولی آب اداره آبه، تو شهرها اداره آب و فاضلاب شهری و در روستاها اداره آب و فاضلاب روستایی، ولی انتقاد من بعنوان یکی از شهروندان شهرستان ملارد از سوء مدیریت مدیران شهری هست که باید قبل از تابستون به فکر برنامه ریزی می افتادن تا چاه ها و انشعابات غیرمجاز و شناسایی و برخورد کنن.
ناشناس
۰۸:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
میگم اگه آب نیست چرا جلوی فرمانداری اینقدر سرسبزه؟
ناشناس
۱۲:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
به باغات خوشنام سر بزنید، به خیابان درختی ورودی روستای قلعه فرامرز سر بزنید، روزانه هزاران مکعب لیتر آب داره به باغات تفکیک شده این مناطق میره و سودجویان با فروش و تفکیک باغات به قطعات 200 تا 1000 متری استخرهاشون و پر میکنن. جلوی اینها رو بگیرید