فرماندار شهرستان ملارد گفت: بر اساس سیاست‌های دولت، بحث قطار‌های حومه‌ای برای شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد مطرح شده است.

حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احداث مترو در شهرستان ملارد اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های دولت، بحث قطار‌های حومه‌ای برای شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد مطرح شده است که در تمام دنیا از این ظرفیت استفاده می‌شود.

فرماندار شهرستان ملارد درباره طراحی قطار حومه‌ای گفت: طراحی قطار حومه‌ای به اتمام رسیده و مصوبه شورای ترافیک از استان تهران اخذ شده است، اما این طرح نیازمند دریافت اعتبارات از شورای هماهنگی ترافیک کشور است.

او درباره اقدامات شهرداران شهریار، قدس و ملارد بیان کرد: شهرداری‌های این سه شهر باید اعتبارات لازم را برای احداث ایستگاه بین شهری تأمین کنند که مقدمات آن در استانداری تهران درحال برسی است، چرا که قرار است این قطار به صفا دشت نیز برود.

توکلی درباره زمان احداث قطار حومه‌ای گفت: احداث قطار‌های حومه‌ای در حوزه فعالیت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و باید اعتبارات لازم از سوی شرکت راه آهن تأمین شود تا کلیات طرح مورد توافق قرار گیرد، اما زمان دقیقی برای راه اندازی قطار حومه‌ای مشخص نشده است و با راه اندازی این قطار بخش بزرگی از مشکلات جابه جایی در غرب استان تهران حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
فقط خواهشا تقاطع قطار و جاده درس نكنين و قطارا رو از بالا عبور بدين
آخرین اخبار