سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ طرح ورزشی در قزوین آماده بهره برداری

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۱۰ طرح ورزشی در استان تکمیل شده است که بزودی افتتاح می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان  استان قزوین گفت: در کنار برنامه‌های مستمر روزانه در حال حاضر ۱۰ طرح عمرانی و ورزشی تکمیل شده که بزودی با حضور وزیر ورزش و جوانان در قزوین افتتاح خواهد شد .

علایی مقدم افزود : این طرح‌ها شامل سالن بدمینتون قزوین، سالن چند منظوره ناحیه شهری مهرگان شهرستان البرز، سالن چند منظوره در روستا‌های آقابابا شهرستان قزوین و خوزنین بویین زهرا، ساختمان اداری آبیک و زمین‌های چمن مصنوعی در معلم کلایه الموت شرقی، ناحیه شهری مهرگان شهرستان البرز، روستای دیال آباد و لوشکان تاکستان و نیارک بخش طارم سفلاست که برای اجرای آنها ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : ۱۵ تا ۲۰ طرح دیگر نیز تا پایان سال در استان به بهره برداری می‌رسد تا شاهد توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان باشیم.

او اضافه کرد: رویکرد ما توجه به همه رشته‌های ورزشی ا ست و امیدواریم بتوانیم با هدف گذاری بازی‌های آسیایی تعداد ملی پوشان خود را از ۱۹ نفر بیشتر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین اظهار امیدواری کرد حداقل یک یا دو مدال طلا در المپیک امسال کسب کنیم که با وجود قهرمانان استان این هدف دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ک

۱۰ طرح ورزشی در استان تکمیل شده است که بزودی افتتاح می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.