مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در قزوین گفت: روحیه مشارکت‌های اجتماعی در کشور درحال افت و آسیب‌های اجتماعی به یک دغدغه جدی تبدیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در نشست شورای گفتگوی دولت و جوانان با اشاره به نامگذاری ۱۹ تا ۲۵ مرداد به هفته مشارکت‌های اجتماعی و درپیش بودن هفته جوان گفت:کاهش سطح مشارکت‌های اجتماعی نگران کننده است و جوانان باید مشارکت گسترده نهادمند و تشکیلاتی داشته باشند.

سالک با اشاره به موانع حضور جوانان در مناصب دولتی خاطرنشان کرد:جوانان کار تشکیلاتی را جدی نمی‌گیرند درصورتیکه احزاب کارخانه مدیرپروری هستند.

سالک اظهارکرد:باید به هدفمان باور داشته باشیم و با این رویکرد در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم در این نشست در سخنانی گفت:جوانان در حوزه‌های سیاسی اجتماعی مخصوصا در طبقه متوسط جامعه نقش اساسی دارند.

زاهدی با اشاره به موانع بکارگیری جوانان در مناصب دولتی افزود: ساختار اداری اجازه نمی‌دهد آنطور که می‌خواهیم از جوانان استفاده کنیم.

او با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه استان گفت:چنین جلساتی باید دستورکار داشته باشد.

نورمحمدی مشاور استاندار در امور جوانان هم گفت:استفاده از مشاوران امور جوانان توسط فرمانداران کار خوبی است که در سطح شهرستان‌های استان صورت گرفته و باید بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده شود.

در این نشست همچنین تعدادی از جوانان نقطه نظرات خود را درباره تعطیلی کارخانه‌ها و کمبود برخی امکانات در شهرستان البرز، گسترش مدارس خصوصی و اخذ شهریه در مدارس دولتی وتوجه به جوانان واستمرار چنین نشست‌هایی بیان کردند.

انتهای پیام/ک

نشست شورای گفتگوی دولت و جوانان  در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.