سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵درصدی تعداد دانش آموزان خراسان رضوی

حدود ۶۰هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید به جمعیت دانش آموزان خراسان رضوی افزوده می‌شود و شمار دانش آموزان این استان حدود پنج درصد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش  خراسان رضوی گفت:هم اکنون ۵۷۰ طرح آموزشی نیمه تمام هم در این استان در حال ساخت است که ۱۷۰طرح از این تعداد تا مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین در آغاز سال تحصیلی پیش رو تعداد هزار کلاس هم به ظرفیت آموزشی خراسان رضوی افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور ۵ و دو دهم مترمربع است، گفت: این سرانه در استان  ۴ و دو دهم مترمربع است که در برخی نقاط محروم و مناطق حاشیه نشین این سرانه به دو مترمربع هم می‌رسد.

خدابنده افزود: امسال حدود چهارهزار و ۲۰۰نفر از نیرو‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی بازنشسته می‌شوند و پیش بینی می‌شود در ابتدای سال تحصیلی پیش رو به حدود ۱۶هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش این استان نیاز باشد.

او تصریح کرد: هم اکنون با برنامه ریزی در زمینه اجرای طرح خرید خدمات، برون سپاری، استفاده از نیرو‌های حق التدریس، پرداخت حق التدریس به نیرو‌های شاغل، استمرار خدمت همکاران در شرف بازنشستگی و به کارگیری دانشجو - معلمان در جهت حل مشکل نیروی انسانی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام//ج.ر
 

امسال بیش از  چهارهزار نفر از نیرو‌های آموزش و پرورش استان بازنشسته می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.