سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ سه مقاله فنی مهندسی از تربت جام در کنفرانس های معتبر بین المللی

سه مقاله فنی مهندسی از تربت جام در کنفرانس های معتبر بین المللی به چاپ رسیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس مصطفی عطازندی عضو هیات علمی دانشگاه وحدت تربت جام گفت: این مقاله ها با عناوین ارائه یک روش جدید در همزمان سازی سیستم های آشوبی مرتبه کسری با استفاده از کنترل کننده مدلغزشی فعال فازی تطبیقی در کنفرانس بین المللی تحقیقات و نوآوری در دانشگاه مونترال کانادا و مقاله مقایسه نوع یک و دو سیستم های فازی در سیستم های مدیریت تصمیم در چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی و تکنولوژی در دانشگاه پلی تکنیک آکلند کشور نیوزیلند و مقاله تخمین پارامتر سیستم ها با کمک الگوریتم ترکیبی در کنفرانس بین المللی دانشگاه دارمشتات کشور آلمان به چاپ رسیده است.

او ادامه داد: این کنفرانس ها جز بهترین کنفرانس های معتبر علمی در زمینه های مهندسی هستند که مقالات تایید شده این کنفرانس ها در معتبرین نشریات تخصصی علمی دنیا به چاپ می رسند.

عضو هیات علمی دانشگاه وحدت تربت جام گفت: علاوه بر این سه عنوان مقاله ۹ مقاله دیگر در کنفرانس ها و نشریات معتبر علمی داخلی به چاپ رسانده ام.

عطازندی افزود: ۲ کتاب با موضوع واحدهای فتوولتائیک و اتصال آن به شبکه توزیع برق و آشوب و همزمان سازی سیستم های آشوبی به تازگی از بنده توسط انتشارات چاپ و نشر ایران چاپ شده است که این کتاب ها در انتشارات معتبر بین المللی گوگل بوک تایید شده و اجازه چاپ گرفته است .

انتهای پیام// س.ج
 

مقاله فنی مهندسی از تربت جام در کنفرانس معتبر بین المللی چاپ شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.