سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم آگاه سازی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: نهضت آگاه سازی بیانیه گام دوم انقلاب با تلاش خبرنگاران تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ریگان گفت: شما خبرنگاران با تلاشتان سعی می کنید اخباری را در زمینه پیشرفت وآبادانی شهرستان منتشر کنید که جای تقدیر دارد.

او عنوان کرد:با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نهضت آگاه سازی بیانیه گام دوم انقلاب توسط شما خبرنگاران برای مردم تبیین شود .

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه خبرنگار به صورت فرا جناحی عمل کند اظهار کرد: شما خبرنگاران مطالبه مردم را به گوش مسولین برسانید.

دهقانیان تصریح کرد:خبرنگاران اخبار امیدبخش را تولید کنند تا امیدواری در بین مردم دو چندان شود.

او با اشاره به اینکه رسالتی که خبرنگاران بر عهده دارند  سخت وطاقت فرساست ابراز کرد: شما خبرنگاران با قلم وزبان خودتان حرف دل مردم را به گوش مسولین برسانید.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان اظهار کرد: خبرنگار اخلاق را در بحث خبر وخبر رسانی رعایت کنند وباید طوری کار کنند که در راستای ارزش‌های انقلاب باشد.

دهقانیان افزود:شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان است که نیاز به اطلاع رسانی در زمینه مشکلات وظرفیت‌ها وپتانسیل‌های آن دارد .

در پایان این مراسم از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان به همت فرمانده سپاه ریگان تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

تجلیل از خبرنگار ریگان به همت سپاه

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.