امام جمعه ریگان گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان با محوریت مقاومت تنها راهبرد موثر در برابر دشمنان است.

مقاومت راهبرد موثر در برابر دشمنی هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: رهبری دراین دیدار فرمودند کاردکرد‌های نماز جمعه را برای مردم بیان کنید.

او تصریح کرد: امروز نماز جمعه یکی از برکات انقلاب است که در زمان ائمه معصومین ع شرایط برگزاری نمازجمعه با شکوه جمعه چنین منسجم نبوده است.

رنجبر ماهانی بیان داشت اگاهی بخشی وفرهنگ سازی ووحدت از جمله کارکرد‌های نماز باشکوه جمعه می‌باشند.

وی به روز خبرنگار اشاره وابراز کرد: امروز خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم واندیشه هستند که شجاعت وسلامت خبرونفوذناپذیری از ویزگی‌های خبرنگار است.

امام جمعه ریگان با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت :خبرنگاران در حقیقت پل ارتباطی بین مردم ومسولین هستند که دغدغه ومشکلات ومعضلات جامعه را بیان می‌نمایند.

رنجبرماهانی به روز مقاومت اسلامی اشاره و بیان داشت: سالگرد پیروزی ومقاومت حزب الله لبنان در مقابل ارتش رزیم صیهونیستی دستاورد‌هایی داشته است.

او گفت :دستاورد‌های پیروزی حزب الله لبنان ثابت کرد راهبرد مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان با محوریت مقاومت تنها راهبرد موثر در برابر دشمنان است.

امام جمعه ریگان بیان داشت: بزرگترین درس از جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان این است که با ایستادگی وهمت بالا واتحاد ملی می‌توان اسرائیل را شکست داد.

رنجبر ماهانی افزود: پیروزی ۳۳ روزه یک نسخه عمومی است که متعلق به همه دنیای اسلام است ومقاومت در دروان تحریم اعجاز برای ملت ایران به وجود اورد که نمونه ان پالایشگاه خلیج فارس می‌باشد.

او بیان داشت: پالایشگاه خلیج فارس از بزرگترین پالایشگا‌های جهان می‌باشد که به همت جوانان وقرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران بدون کمک‌های خارجی احداث ورونق دارد.

امام جمعه ریگان به سیاست حذف چهار صفر از پول ملی اشاره نمود وابراز کرد: از زمان رواج اسکناس تا کنون کشور‌های مختلف دنیا حذف ۴ صفر را انجام داده اند  امابعضی از کشور‌ها در حذف صفر موفق وبعضی از کشور‌ها ناموفق بوده اند که حذف صفر از پول ملی جلوگیری از نفوذ ارز‌های خارجی در کشور است وکاهش حجم پولی وکاهش هزینه امحا وانتشار اسکناس را در پی دارد

او تصریح کرد: کشور‌های دارای تورم زمانی که بتوانند نقدینگی را به تولید واشتغال منتقل کنند آن وقت سیاست حذف صفر از پول ملی کار ساز است در غیر اینصورت تورم افزایش می‌یابد.

امام جمعه ریگان بیان داشت: دولت از کشور‌های موفق در حذف صفر از پول ملی الگو برداری کند ودر شرایط فعلی که اقتصاد به وضعیت وثبات پایدار نرسیده است بهتر است دولت برای شرایط بهبود اقتصاد راهکار‌های اقتصادی را در نظر بگیرد.
 
رنجبر ماهانی گفت: خوش به حال آن ورزشکاری که با تفکر انقلابی واسلامی حاضر نمی‌شوند با کشور‌های جعلی مانند رژیم صیهونیستی مبارزه کنند.

انتهای پیام/ح

مقاومت راهبرد موثر در برابر دشمن

برچسب ها: نماز جمعه ، انقلابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار