سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه ریزبینانه رسانه‌ها، تسهیل کننده امورات جامعه است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:خبرنگاران ریز بینانه به موضوعات مختلف نگاه می‌کنند و با نقطه نظرات خود باعث می‌شوند تا خیلی از کار ها‌ی ما با نظم و سهولت بیشتری پیش برود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نگاه ریزبینانه رسانه‌ها، تسهیل کننده امورات جامعه است، گفت:خبرنگاران ریز بینانه به موضوعات مختلف نگاه می‌کنند و با نقطه نظرات خود باعث می‌شوند تا خیلی از کار ها‌ی ما با نظم و سهولت بیشتری پیش برود.

 سردار نورعلی یاری در جمع خبرنگاران و به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: بی تردید کارکرد رسانه‌ها در ارائه تصویری از مشکلات موجود جامعه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، بی بدیل و غیرقابل انکار است.

وی کار حرفه‌ای را شاخصه یک رسانه عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه با شناخت از وضعیت موجود کشور، منطقه و جهان می‌توانند مطالب و گزارش‌های کیفی و پرمحتوا را مخابره کنند و تحقق این موضوع حساس، نیازمند مطالعه و کسب آگاهی است که تمام خبرنگاران باید به این سلاح آگاهی مجهز باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام گرفته پلیس در ۴ ماهه اول سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در حوزه پلیس آگاهی با برنامه ریزی، اشراف اطلاعاتی، همکاری مناسب با مراجع قضائی و استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان، قتل‌ها در استان کشف، قاتلان آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی گفت: کاهش سرقت، دستگیری سارقان و مالخران اموال مسروقه از جمله اقد اماتی بوده که با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام از حیث فراوانی وقوع سرقت حائز رتبه ۳۳ کشوری است و به عبارت دیگر ۳۲ استان دیگر بالاتر از استان ایلام قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اولین استانی هستیم که در برون سپاری کار‌های حوزه تشخیص هویت، حائز رتبه برتر هستیم.

وی به روز بودن علم کشف جرایم پرونده‌ها در حوزه تشخیص هویت پلیس اشاره کرد و گفت: کشف علمی پرونده‌ها با استفاده از سامانه‌های هوشمند و از طریق آزمایشگاه‌های الکترونیک جنایی از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در این زمینه بوده است.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی ایلام در جمع خبرنگاران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.