سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مراکز مدیریت مهارت آموزی شغلی در دانشگاه ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: راه اندازی مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در دستور کار فنی و حرفه ای و دانشگاه رازی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جلسه نحوه اجرای دستورالعمل " تأسیس و اداره مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی " با حضور نمایندگان دانشگاه رازی کرمانشاه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد.

یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با یادآوری این موضوع که هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال برگزار شده است افزود: مقرر گردید در محل دانشگاه رازی کرمانشاه مکان مناسبی جهت راه اندازی این مرکز مشخص و با معرفی یک نماینده به عنوان مدیر اجرایی طرح، راه اندازی مرکز تسریع یابد.

محمدی در ادامه گفت: تعامل با دانشگاه‌ها و ایجاد مراکزی تحت عنوان SCD به منظور ارتقا مهارت حرفه‌ای دانشجویان از فعالیت‌های در حال انجام است که در قالب این طرح مهارت عملی دانشجویان بالا رفته و خلاء دانشگاه‌ها در این زمینه رفع می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز



اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.