سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات واحدهای تولیدی با مساعدت بانک ها مرتفع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: بسیاری از واحدها به دلیل تورم و‌ گرانی مواد اولیه دچار مشکل هستند که بانک ها باید با پرداخت به موقع سرمایه در گردش به آنها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار کرد: در سال رونق تولید نباید اجازه دهیم واحدی از چرخه تولید باز ماند.
وی افزود: در حال حاضر بسیاری از واحد‌ها به دلیل تورم و گرانی مواد اولیه دچار مشکل هستند که بانک‌ها باید با پرداخت به موقع سرمایه در گردش به ان‌ها کمک کنند.


وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی که قبلا تسهیلات دریافت کرده اند اگر اکنون حمایت نشوند با مشکل مواجه شده و از چرخه تولید باز می‌مانند.


نعمتی گفت: برخی از مدیدان بانک‌ها اعلام می‌کنند که بر اساس دستور العمل نمی‌توانند به واحد‌های مشکل دار کمک کنند این حرف قابل قبول نیست، زیرا همین مدیران می‌توانند با مکاتبه با مرکز و انعکاس مشکلات واحد‌ها راهی برای حمایت از آن‌ها پیدا کنند.


وی افزود: ستاد تسهیل پیگیری کننده و تسهیل گر مشکلات واحد‌های تولیدی است که دچار مشکل شده اند و ما باید برای رفع مسایل این واحد‌ها در این ستاد و‌کارگروه موانع را برداریم نه فقط جلسه تشکیل دهیم.


وی تاکید کرد: اگر امروز با بی توجهی به مشکلات اقتصادی واحد‌های ایجاد شده موجب از چرخه خارج شدن آن‌ها از تولید شده ایم باعث تعطیلی، بیکاری و بدهکار شدن این افراد به سیستم بانکی شده ایم.


وی از همه مدیران عامل بانک‌ها و دستگاه‌های تخصصی خواست به هر نحو که می‌توانند به واحد‌های تولیدی استان کمک کنند.


نعمتی همچنین خواستار جذب تسهیلات تبصره ۱۸ برای رونق تولید و حمایت از واحد‌های استان شد.
 

 

انتهای پیام/ع

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ایلام 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.