مدیرکل سازمان انتقال خون استان ایلام گفت: استان ایلام مقام چهارم کشوری از نظر شاخص رشد اهدای خون را کسب نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سنایی مدیرکل سازمان انتقال خون استان ایلام در مراسم جشن روز اهدای خون ازحضور مقامات استانی تقدیر کرد همچنین از اهدا کنندگان مستمر خون و این عمل خداپسندانه  تشکر نمودند.

 سنایی سپس به بیان عملکرد انتقال خون طی سال گذشته و کسب مقام چهارم کشوری از نظر شاخص رشد اهدای خون پرداخت همچنین رشد اهدای خون در چهار ماهه اول امسال را حدود %9و مثبت ارزیابی نمودند.

 نوذری،معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام خدمات انتقال خون را درخور قدردانی دانسته و با توجه به تعامل خوب آن با دیگر دستگاههای اجرایی و سازمان های مردم نهاد(NGOها)این مناسبت خجسته را خدمت همه اهداکنندگان خون و پرسنل خدوم و زحمت کش انتقال خون استان تبریک و تهنیت گفتند.

سپس دکتر اسماعیلی،فوق تخصص خون شناسی در مورد خون این مایع حیاتی و اهدای آن جهت نجات جان همنوعان، و همچنین سلول های خونی و اختلالاتی که هنگام نبود آنان به وجود می آید به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه کلیپ های تبلیغاتی تهیه شده توسط این اداره و همچنین گروه های هنری،موسیقی و نمایشی مواردی را در جهت تبلیغ اهدای خون اجرا نمودند.

همچنین با اهدای گل،لوح تقدیر و هدایایی از اهداکنندگان مستمر خون و همچنین مدیران استانی که بیشترین همکاری را با انتقال خون دارند و تعدادی از داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان ایلام قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/با

جشن تقدیر از اهداکنندگان مستمر خون در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.