سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی در همدان

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی امروز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سیدحسین جعفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی استان همدان همزمان با سراسر کشور گفت: آزمون امروز در دو حوزه همدان و ملایر در یک فضای خوب و منظم برگزار شد و جهاددانشگاهی برنامه‌ریزی منظمی داشت و آزمون بدون نقص و در فضایی امن و آرام برگزار شد.

او ادامه داد: این آزمون توسط جهاددانشگاهی در دو حوزه همدان و ملایر با شرکت ۲۴۲۶ داوطلب برگزار شد که در حوزه همدان ۱۷۱۵ نفر و در حوزه ملایر ۷۱۱ نفر در آزمون شرکت کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان با بیان اینکه ۴۵ نفر از طریق این آزمون جذب سازمان آتش نشانی استان خواهند شد، تصریح کرد: براساس نیازسنجی دفتر امور شهری استانداری از شهرداری‌های استان و اعلام نیاز شهرداری‌ها ۴۵ نفر از طریق این آزمون جذب خواهند شد.

جعفری با بیان اینکه بعد از برگزاری آزمون نتایج به صورت سراسری اعلام می‌شود، افزود: براساس قولی که حهاددانشگاهی داده، نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت تا پایان مرداد اعلام و بعد از آن آزمون عملی برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری یک مرکز تخصصی و خوب  برای برگزاری آزمون عملی، گفت:در حال حاضر سازمان آتش نشانی همدان به عنوان مجری آزمون عملی مدنظر است چرا که این سازمان تشکلات خوب و منظمی دارد و آزمون عملی مطابق استاندارد‌های جهانی و دستورالعمل وزارت کشور برگزار خواهد شد و تا پایان شهریور نتایج آزمون عملی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی آتش نشانی از ساعت ۸ تا ۱۲ امروز-جمعه ۱۸ مرداد- توسط جهاددانشگاهی و همزمان با سراسر کشور در استان همدان در دو حوزه همدان و ملایر برگزار شد و در طول برگزاری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، رئیس جهاددانشگاهی همدان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی از نحوه و روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری آزمون در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.