سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به خبرنگاران استان

حضور ارزشمند و توام با بصیرت، شجاعت و صمیمیت اصحاب خبر و رسانه، سلامت و سعادت مردم و مسئولان را ضمانت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و گروه‌های اطلاع رسانی رسانه‌ها تبریک گفت.

در پیام مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

صیانت از حق مردم، پاسداری ارزش‌ها و اگاهی بخشی در گرو تلاش دلسوزانه انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دین، سرزمین و ملتشان است و چه غرور آفرینند عزیزانی که در کمال صداقت و امانت داری، عمر خودرا در عرصه خدمتگزاری سپری می‌کنند و در مسیر دستیابی به اهداف متعالی تلاش می‌کنند و اعتماد می‌افرینند و باور می سازند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار که به یاد و نام شهیدی شاهد و خون نگاری عاشق مزین است به همه خبرنگاران پرتلاش، دلسوز، کم توقع وهمچنین خبرگان پیشکسوت عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می‌گویم.

حضور ارزشمند و توام با بصیرت، شجاعت و صمیمیت اصحاب خبر و رسانه در عرصه مختلف جامعه با هدف متعالی آگاهی دادن به مردم در کسوت خبرنگار و تلاش مستمر برای پاسداشت حقیقت و ترویج فضیلت موضوع مهمی است که سلامت و سعادت مردم و مسئولان را ضمانت می‌کند پس نمی‌توان به آسانی از آن گذشت و ضروری است همه در ارج گذاری این روز و سپاس ازخبر نگاران که اقدامی شایسته است از همدیگر سبقت گیریم. اینجانب از طرف خود و همکاران صدا و سیمای فارس از بزرگ مردان و فرهیخته بانوانی که ردای بصیرت افزایی را پوشیده اند و شبانه روز در اعتلای راه روشن بر گزیده شده تلاش می‌کنند و باوجود همه سختی‌ها و کم مهری لحظه‌ای از وظیفه مقدس خود غافل نمی‌شوند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم و با گرامیداشت یاد و نام شهید عزیز محمود صارمی و دیگر خون نگاران بصیر از جمله شهیدان صدا و سیما ۱۷ مرداد را به همه عزیزان تبریک می‌گویم و دوام توفیق همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ت

پیام تبریک مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به خبرنگاران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.