همزمان با روز خبرنگار، نمایشگاه دائمی عکس انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در مراسم افتتاح محل دائمی نمایشگاه عکس عکاسان خبری استان فارس با اشاره به آمادگی این اداره کل برای ارائه مجوز نگار خانه به انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس گفت: محل انجمن صنفی قابلیت نگار خانه شدن دارد و پس از ارایه تقاضا از طرف انجمن صنفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی صدور مجوز نگارخانه با هدف کسب درآمد برای انجمن و جمع شدن اصحاب هنر و رسانه در این محل فراهم است.

او با اشاره به اینکه ایجاد یک نگارخانه در این مکان زمینه‌ای برای سایر هنرمندان و ایجاد ارتباط بهتر بین اصحاب رسانه و فعالان هنر می‌شود، افزود: با نگاهی به آثار موجود در نمایشگاه انجمن صنفی خبرنگاران به خوبی می توان دریافت که عکاسان خبری و اصحاب رسانه ثابت کردند در کنار نگاه خبری نگاه ویژه و هنرمندانه‌ای به سوژه‌های اجتماعی دارند و با نگاهی که از دریچه دوربین دارند این آثار را ثبت کرده اند.

حیدرعلی کامیاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس نیز با تاکید بر اینکه خبرنگاران ارتشی در خدمت جامعه و قشر تاثیر گذار هستند، ادامه داد: امروز در تمام دنیا خبرنگاران در همه صحنه‌ها بدون ادعا حضور دارند و در حال خدمت هستند.

او با اشاره به آغاز هفته ازدواج اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان برنامه ازدواج آسان را  در شهرستان‌های مختلف با کمک بهزیستی و شهرداری‌ها برنامه مشاوره قبل، و بعد از ازدواج  را ارائه می دهد.

کامیاب  اظهار کرد: در حوزه خدمات ازدواج نیز به هر نفر ۱۵ میلیون تومان وام اختصاص می‌یافت که با پیگیری‌های انجام شده به ۳۰ میلیون تومان به ازاء هر نفر افزایش پیدا کرد.

همچنین محمود شبان دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس نیز در ادامه با اشاره به مردم نهاد بودن انجمن صنفی خبرنگاران بیان کرد: هدف از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس با هدف انسجام و وحدت بین خبرنگاران با استفاده از این ظرفیت و ارائه آثار عکاسان خبری در ارتباط با مردم و علاقه‌مندان در این حوزه است.

او با اشاره به جمعیت ۱۱۰ نفری این انجمن افزود: تا کنون ۸۵ نفر عضو رسمی و ۲۵ نفر عضو افتخاری انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس است.

انتهای پیام/ت

افتتاح نمایشگاه دائمی عکس انجمن صنفی خبرنگاران فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار