سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان و هیأت همراه از شورای حل اختلاف خرمشهر

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در رأس هیاتی با حضور در شورای حل اختلاف خرمشهر از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده ها در شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گرفتند.

زبیدی نیا رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در بازدید از شورای حل اختلاف خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش تاکید کرد و گفت: با فعالیتهای شوراهای حل اختلاف از ورود پرونده های فراوان به دادگستری کاسته شد. بنابراین ضروری است که فرهنگ صلح و سازش در جامعه ترویج شود.

او افزود: شوراهای حل اختلاف بیشتر باید به سمت و سوی صلح و سازش بروند و کمتر حکم صادر کنند، زیرا که اگر بین طرفین صلح و سازش انجام پذیرد اختلاف و کینه از بین می‌رود و خصومت ادامه نخواهد یافت.

در ادامه این بازدید رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان وضعیت صلح و سازش شعب را بررسی و پرونده‌های جریانی و مختومه مورد ملاحظه و مطالعه قرار داد و روند رسیدگی و صلح و سازش پرونده‌ها و مسائل شکلی و ماهوی را بررسی نمود و همچنین دستورات لازم را در خصوص بهتر انجام شدن امور ورفع نواقص اداری، عمرانی و رسیدگی به صادر شد.

در این بازدید روشن روان رئیس دادگستری خرمشهر ضمن تقدیر از حضور معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در دادگستری و شورای حل اختلاف این شهرستان گزارشی از وضعیت ساختمان ، تجهیزات و رسیدگی به پرونده ها در دادگستری و شورای حل اختلاف خرمشهر ارائه نمود.

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان به همراه روشن روان رئیس دادگستری ، مرانی پور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر و هیأت همراه از شورای حل اختلاف شهرستان خرمشهر بازدید و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/ د

بازدید از شورای حل اختلاف خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.