رییس دادگستری خرمشهرگفت:۲۳ هزارو ۷۹۲ پرونده سال گذشته در دادگستری خرمشهر رسیدگی و مختومه شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نعمت الله روشن روان رییس دادگستری خرمشهر در جمع خبرنگاران تعداد پرونده‌های مختومه دادگستری خرمشهر را در سه ماه نخست امسال ۳ هزار ۵۳۶ مورد، دانست و گفت: متاسفانه در سال ۹۷، ۹۰۰ پرونده طلاق داشتیم که این آمار در سه ماه نخست امسال به ۲۰۰ مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ورود پرونده‌های طلاق به دادگاه‌ها همه ساله رو به افزایش است افزود: همه کارشناسان و متخصصان در آموزش خانواده باید با تلاش مضاعف مشکلات خانوادگی را به حداقل ممکن برسانند.

رییس دادگستری خرمشهرهمچنین گفت: در رابطه با تیر اندازی‌های هوایی و قدرت نمایی نیز ۲۳۲ پرونده در خرمشهر تشکیل و ۸۶ نفر دستگیر شده اند.

حمیدمرانی پور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر هم، پرونده‌های مختومه دادسرای این شهرستان را ۱۳ هزار و ۵۴۳ مورد اعلام کرد و گفت:برخورد جدی و قاطع با سارقان سیم‌های برق خرمشهر در دستور کار است و در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی، حوزه امنیت، مبارزه سرقت، مبارزه با مواد مخدر و نیز برخورد با تیراندازی هوایی را از جمله فعالیت‌های قاطع و موثر دادسرای خرمشهر خواند و گفت: در زمینه ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان با متخلفان به شدت برخود می‌شود.

مهدی کعبی رییس شورای حل اختلاف خرمشهر هم در این جلسه پرونده‌های مختومه سه ماه نخست امسال را هزار و ۳۶ و پرونده‌های سازش را ۱۱۰ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ د

پرونده های مختومه دادگستری خرمشهر

برچسب ها: دادگستری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.