سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام بلند اصفهان در مسیر شهر الکترونیک

شهردار اصفهان گفت: سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک علاوه بر عملکرد مالی و درآمد شفاف، ضامن منافع متعدد برای شهروندان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در آیین امضای قرارداد سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، با بیان اینکه داشتن شهر هوشمند از شعار‌های این دوره مدیریت شهری بود، گفت: درآمد شفاف و پایدار و مدیریت به روز در شهرداری از مزایای سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی است.

او با تاکید بر اینکه این پروژه در سطح کشور پروژه‌ای موفق است ادامه داد: سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی دارای خصوصیات منحصر به فرد و ضامن منافع متعدد برای شهرداری و شهروندان است.
شهردار اصفهان تاکید کرد: سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، پرداخت هوشمند همه مکان‌های خدماتی تفریحی شهرداری و خدمات شهری را ممکن می‌سازد، بنابراین سطح وسیعی از حوزه خدماتی مانند تفریحگاه ها، پارک ها، اتوبوس، مترو و ... را شامل می‌شود.

نوروزی سرمایه لازم برای اجرای پروژه سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک را ۹۰ میلیارد تومان با تقبل این مبلغ توسط شرکت صا ایران ذکر کرد و افزود: ۴۰ میلیارد این پروژه سرمایه گذاری و ۵۰ میلیارد آن نگهداری و تجهیز است و قرار است طی پنج سال مستهلک و به صورت BOT عمل شود. اجرای این پروژه مدیریت را به روز، نظارت شهرداری را قوی و درآمد‌ها را پایدار و شفاف می‌کند.

او اصفهان با بیان اینکه انتظار این است اجرای این پروژه بهره وری لازم را ایجاد کند، گفت: لازم است پس از شروع به کار این پروژه این سامانه ظرف ۶ ماه همه روزه به روز شده تا پس از پنج سال به طور مجدد به این فکر نباشیم که کار جدیدی را آغاز کنیم. همچنین به منظور بهبود بخشیدن و به روز کردن، پس از پنج سال پروژه منطبق با مقتضیات زمان تحویل شهرداری شود تا بتوانیم این حرکت را برای شهر دائمی و مستمر کنیم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود در شرکت صاایران که از یک پشتوانه دولتی نیز برخوردار است، دغدغه‌ای برای اجرای این پروژه وجود نداشته و شهرداری را امیدوار می‌کند تا با اجرای یک مدل اجرای کار صحیح شاهد تحقق یک پروژه بسیار خوب در شهر باشیم.

نوروزی تاکید کرد: امیدوارم با امضای این قرارداد بتوانیم بخشی از شهر هوشمند را به طور ملموس در اختیار همه شهروندان اصفهانی قرار دهیم.
 
آیین امضای قرارداد سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی با حضور شهردار اصفهان و مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک (صاایران) و جمعی از مدیران شهری انجام شد.
 
انتهای پیام/ی
 
 


تجمیع خدمات حمل و نقل عمومی و فضا‌های تفریحی شهرداری در یک کارت هوشمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.