معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب‌بها نخستین بار در سه محله شهر اصفهان شامل کوی سپاهان، منازل سازمانی راه‌آهن و کوی پرتو در بختیار دشت اجرا می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از شرکت آبفای اصفهان، رضا رضایی معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به حفظ محیط زیست، ایجاد بستر‌های لازم برای یک شهر هوشمند، دسترسی راحت به خدمات از طریق برقراری ارتباط بین مشترکان و سامانه‌های الکترونیکی، کاهش مراجعه مأموران شرکت و حذف خطا‌های انسانی، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها به اجرا در می‌آید.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به این که مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب‌بها نخستین بار در سه محله شهر اصفهان شامل کوی سپاهان، منازل سازمانی راه‌آهن و کوی پرتو در بختیار دشت برای نزدیک به یک هزار مشترک این شرکت اجرا می‌شود افزود: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین ارسال می‌شود.

وی بیان داشت: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می‌توانند پس از دریافت این پیامک از طریق سامانه‌های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ و ثبت کلید شماره ۱ نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه‌روز پرداخت کنند.

رضایی در عین حال اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به قبض میان دوره و یا حضور نداشتن در ملک و قرائت نشدن کنتور آب توسط مأموران قرائت، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۲ و انتخاب کلید شماره ۵ قبض پیامکی خود را دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان همچنین از مشترکین این شرکت خواست به منظور اطمینان از ثبت‌نام و درج شماره تلفن همراهشان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس گرفته و یا از طریق میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره صحیح تلفن همراه خود را ثبت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امکان دریافت قبض الکترونیکی و همچنین پرداخت غیرحضوری در میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www. Abfaesfahan.ir فراهم شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به نشانی یادشده ریز محاسبات آب‌بها و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح حذف قبض کاغذی آب‌بها 

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.