سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن فراگیری مهارت های مختلف در زندانهای استان

زمینه فراگیری مهارت های اساسی زندگی و نیز یادگیری حرفه های مختلف در زندان های کهگیلویه وبویراحمد فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،اسماعیل جمیاری،مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان زندان ها با انعقاد تفاهم نامه با مراکز آموزشی و استفاده از ظرفیت ها به دنبال بازپروری ، اصلاح، تربیت و باز اجتماعی شدن زندانیان است.
 
اسماعیل جمیاری ارائه دوره های آموزشی اعم از تحصیلات کلاسیک در مقاطع مختلف از نهضت سواد آموزی تا دانشگاه و یا غیرکلاسیک در رشته های متعدد فنی و حرفه ای را از جمله اقدامات این اداره عنوان کرد.
 
او با بیان اینکه مهم ترین هدف از اجرای مجازات حبس، اصلاح و تربیت زندانی است ادامه داد: تحقق این مهم در زندان ها فراهم است و باید برای ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر در بین زندانیان از ابزارهای تشویقی مانند تسهیلات و رفاهیات قضایی استفاده کرد.
 
جمیاری تعدادگواهینامه های مهارت صادر شده برای زندانیان مرد و زن در زندان های استان در سال گذشته را هزار و ۱۳۶ فقره اعلام کرد و افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۰ نفر از زندانیان در رشته های مختلف جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفتند.
 
او ارائه انواع خدمات، تسهیلات و رفاهی به زندانیان را بر اساس رأفت اسلامی نظام زندانبانی و توجه ویژه به حقوق شهروندی آنان برشمرد و افزود: در سیستم زندانبانی اسلامی بدون توجه به نوع جرم و مجازات زندانیان به نیازمندی های آنان توجه می شود.
 
انتهای پیام/پ
 

فراگیری مهارت های مختلف در زندان های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.