سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در مراسمات ازدواج کنترل و فرهنگ سازی شود

امام جمعه موقت یاسوج بر اینکه باید تیراندازی در مراسمات ازدواج کنترل و فرهنگ سازی شود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،   امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر با عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر ع به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا س اشاره کرد و گفت: باید جوانان و خانواده ها از زندگی و سبک زندگی ائمه درس بگیرند.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه باید تیراندازی در مراسمات ازدواج کنترل و فرهنگ سازی شود افزود : نباید مراسمات ازدواج با ایام شهادت مقارن باشد.

وی گفت : چند روز پیش شاهد بودیم که آمریکا وزیر خارجه ایران را تحریم کرد، این کار نشانه ضعف امریکاست و نشان می دهد که در کار و عملشان صداقت ندارند چرا که قرار بود با ایران دوباره مذاکره کنند درحالیکه وزیر خارجه ایران را تحریم کرده اند.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه با مذاکره نمی شود در مقابل کشورهای غربی ایستاد افزود : بعد از عملیات سرنگونی پهباد آمریکا ،آمریکایی ها با واسطه مذاکره کردند که عملیات کوچکی انجام دهند ، اما ایران جواب قانع کننده ای به آنها داد و گفت هر عملیاتی را شروع جنگ می دانیم و اگر عملیاتی شروع کردید پایان جنگ را ما اعلام می کنیم .

وی با اشاره به توقیف نفت کش انگلیسی نیز گفت : در توقیف نفت کش نیز انگلیسی ها به ذلت افتادند و به حضرت ابوالفظل عراقی ها را قسم می دادند که آنها را آزاد کنند .

امام جمعه موقت یاسوج گفت : اقتدار و عزت ایران اسلامی در سایه مقاومت بدست آمده نه مذاکره و هیچ گاه عزت ایران اسلامی پایین نخواهد آمد .

حجت الاسلام خاضع افزود : یکی از کشتی های ایران درعربستان برای تعمیر توقف کرده بود اما دیگر اجازه ندادند که کشتی برگردد و حالا که نفت کش انگلیس توقیف شد کشتی مارا هم عربستان آزاد کرد .

وی همچنین مناسبت های پیشرو از جمله روز خبرنگار و روز شورای تبلیغات اسلامی را گرا میداشت.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه یاسوج

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.