مردم گچساران از کاروان زیرسایه خورشد به خوبی استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج امام جمعه موقت دوگنبدان در خطبه های نماز این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه و منزلت تقوا،گفت:آخرت بسیار نزدیک است و نکند یک وقت شب برود و روسیاهی برای ما باقی بماند چرا که صبحگاهان نزدیک است.

حجت الاسلام رشیدی کیا با اشاره به سفر کاروان زیر سایه خورشید به گچساران افزود: تشکر ویژه ای دارم از میزبانان گچسارانی خدام مولا علی بن موسی الرضا علیه السلام،گمان بنده براین است که پرچم آقا به عنوان یک نماد نشان دهنده حضور حضرت خواهد بودو صحنه های ارزشمندی که در شب میلاد این امام همام در بوستان شهدای گمنام این شهرستان دیدم قابل قدردانی و سپاسگذاری است.

رشیدی کیا تصریح کرد:پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است .

خطیب جمعه دوگنبدان گفت:خدا را شاکریم که رهبری حکیم داریم و حکیم یعنی کسی که هر چیزی را در جایگاه خودش قرار می دهد،نماز جمعه یعنی زمینه سازی برای همدلی و تالیف قلوب است و حضرت حق به نماز جمعه در قلوب مومنین منزلتی بس بزرگ داده است.

وی افزود:خداوند برکت ها به نماز جمعه و جماعات بخشیده است و نباید این برکت ها را دست کم بگیریم،مقام معظم رهبری فرمودند که بدانیم که نماز جمعه مسئولیتی بس بزرگ و سنگین است که ویژگی های ممتازی دارد و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

امام جمعه موقت دوگنبدان اظهارکرد:نماز جمعه جایگاهی برای ذکر خداوند و اعلام انزجار از کسانی است که ما را از راه حق جدا می کند،رهبری باز فرمودند که نا امید کردن جوانان و گرفتن فرصت و عنصر جوانی از کشور و جامعه اسلامی این خودش یک منکر است.
وی در بخش دیگر از سخنانش افزود:جوانان توانمندی در جامعه داریم،جوانان کرامت می خواهند،کار که عار نیست اما مقدماتی می خواهد و اگر پول ندارید به جوانان فکر بدهید،حمایتشان کنید و برای جوانان شخصیت قائل بشویم ؛چرا که حضرت آقا فرمودند که جوانان فرصت و سرمایه های کشورهستند و حیف است که دیگران این سرمایه های ارزشمند را از دست مان بربایند که البته به حول و قوه الهی نخواهیم گذاشت.

امام جمعه موقت دوگنبدان اظهارکرد:حضرت آقا فرمودند مناسباتی که امروزه در دنیای غرب با جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد از سر تکبر است و خود بزرگ بینی موجب می شود که غربی ها نتوانند حقایق را درک کنند.

خطیب جمعه دوگنبدان گفت: همین امروز ترامپ گفته بود که با ملت ایران خصومت نداریم اما درخواست به فیفا داده بود که ذره ای از پول های ایران که در فیفا موجود است را ندهند.

وی افزود:مخصوصا انگلیس در کنار رفیق آمریکای اش به مثال گربه نره و روبای مکار پینوکیوی دنیای ما می مانند و هر جا که گربه نره را می بینید روباه مکار انگلیس هم در کنارش است،اینها ضرباتی به مملکت و ایران عزیزمان زدند و آخرین بار هم توقیف کشتی نفتی کشورمان بود و حق دفاع در مقابل این قضیه را محفوظ می داریم و به شدت ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

استقبال خوب مردم گچساران از کاروان زیرسایه خورشید

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.