سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت ستاد تنظیم بازار بر شناور‌های صیادی هندیجان

سرپرست فرمانداری هندیجان از نظارت ستاد تنظیم بازار بر شناور‌های صیادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: ساماندهی، نظارت و تنظیم بازار کالا‌های اساسی در شهرستان، لازم است و به همین منظور هر شناور صیادی باید ۲۰۰ کیلوگرم ماهی وارد بازار هندیجان کند.

او افزود: مصوبه ستاد تنظیم بازارتعیین سهمیه مشخص برای اختصاص ماهی از سوی شناور‌های صیادی هندیجان  است و در صورتی که چنین اقدامی صورت نگیرد، با هماهنگی که صورت گرفته از این پس سهمیه سوخت این شناور‌ها قطع و از سفر بعدی آن‌ها به دریا جلوگیری می‌شود.

بویری بیان داشت: نظارت بر قیمت و عرضه کالا‌هایی اساسی از جمله، مرغ و ماهی اولویت ستاد تنظیم بازار است و شناور‌های دریایی سوخت دولتی دریافت می‌کنند و بر همین اساس آن‌ها را موظف می‌دانیم به اینکه بخشی از صید خود را در بازار این شهرستان عرضه کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان ادامه داد: این شناور‌ها اجازه ندارند که صید خود را در دریا به فروش برسانند و یا به کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر کنند همچنین از کارشناسان مربوطه خواسته شده تا برای کشف قیمت صحیح صید از دریا، قیمت ماهی و میگو را از دیگر شهر‌های جنوبی کشور مورد پایش و بررسی قرار دهند تا بعد از این اقلام در هندیجان دارای نرخ مصوب خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: فروش مرغ نیز همچنان با قیمت مصوب استانی یعنی ۱۲۹ هزار ریال ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت، با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

نظارت بر شناورهای صیادی در هندیجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.