سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه‌های فنی و تخصصی نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت گناوه گفت: اتحادیه‌های فنی و تخصصی نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد.

محمدحسین داریونی در دیدار با هیات مدیره اتحادیه صنف فلزکاران شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود:اتحادیه صنف فلزکاران یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین اتحادیه‌ها است که نظارت هرچه بیشتر بر کیفیت کار اعضای اتحادیه در اولویت‌های کاری  قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال ضعیف برخی اعضای اتحادیه در زمان ثبتنام و برگزاری انتخابات طبق قانون نظام صنفی آن اتحادیه‌های صنفی تقریبا مشابه ادغام می‌شوند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت گناوه ادامه داد:ادغام چند صنف با صنف فلزکاران باعث بروز مشکلاتی شده است.

داریونی تصریح کرد: رسیدگی و پیگیری شکایات مردمی در اتحادیه‌های فنی و استفاده از کارشناسان مجرب باید از دغدغه‌های مهم هیات مدیره باشد.

وی ضمن ارایه گزارش مختصری از عملکرد اتحادیه گفت: در سه ماه اول سالجاری تعداد ۱۴ شکایت صنفی به این اتحادیه رسیده است که ۶ شکایت آن در محل اتحادیه توسط کمیسیون رسیدگی به شکایات حل و فصل و مابقی به مراجع قانونی ارسال شده است.

رئیس اتحادیه فلزکاران گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در همین بازه زمانی سه فقره پروانه کسب جدید صادر و ۳۹ پروانه کسب تمدید و همچنین تعداد ۱۳ واحد صنفی بدون پروانه کسب جهت پلمب به اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی معرفی شده اند.

علی پیمان بیان کرد: چناچه مردم شکایت یا گزارشی از گرانفروشی و سایر تخلفات اعضای اتحادیه صنف فلزکاران در سطح شهر داشته باشند می توانند با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و یا  به کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

نظارت بیشتری بر بازار انجام بگیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.