سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی

فرماندار هرسین از برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی این شهر با حضور هنرمندان هشت استان کشور خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین که در سرسرای جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، گفت : این جشنواره قرار است روز‌های ۱۹ تا ۲۲ مرداد برگزار شود.

وی گفت : در جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی هرسین هنرمندانی از استان‌های کردستان، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی و مرکزی حضور خواهند داشت.

شاه آبادی با اشاره به ارسال ۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره، افزود: از مجموع آثار ارسالی، ۱۴ اثر پذیرفته شده و در این رویداد هنری شرکت داده می‌شوند.

فرماندار هرسین همچنین با بیان اینکه در جشنواره سال گذشته ۲۴ اجرا صورت گرفت، ادامه داد: برای جشنواره امسال ۴۲ اجرا طی سه روز برگزاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هنر تئاتر می‌تواند رونق و شکوفایی اجتماعی و اقتصادی را به هرسین هدیه کند، گفت: به طور قطع برگزاری چنین رویداد‌هایی تاثیر عمیقی بر مردم خواهد داشت.

شاه آبادی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی از چنین جشنواره‌هایی شد و گفت: همین تئاتر خیابانی هرسین می‌تواند از جشنواره منطقه‌ای به رویدادی ملی و حتی بین المللی تبدیل شود.

 

 

انتهای پیام/د

حضور هنرمندان هشت استان در جشنواره خیابانی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.