سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه از تشکیل و آغاز به کار نخستین انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شکوفه مهدی آبادی سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه در جلسه مجمع عمومی راهنمایان گردشگری که در سرسرای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد، گفت : از این پس تمامی لیدر‌هایی که در کلاس‌های آموزشی مربوطه شرکت کرده و گواهی پایان دوره دریافت کرده و افرادی که دارای کارت لیدر تور از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند عضو این انجمن خواهند بود.

وی گفت : انجمن صنفی کارگری تور لیدر‌ها انجمنی حقوقی است که برای ارتقا سطح کمی و کیفی و مطالبات اجتماعی جامعه تور لیدر‌های استان کرمانشاه تشکیل شد.

مهدی آبادی ادامه داد: از این به بعد راهنماییان درخواست شده برای گردشگران خارجی ورودی به استان و یا میهمانان خارجی نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از این انجمن تامین می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه یکی از مشکلات گردشگری استان را عدم معرفی جاذبه‌های آن برشمرد و گفت: اطلاع رسانی از پتانسیل کرمانشاه وظیفه تمامی مدیران و دست اندرکاران گردشگری به خصوص تور لیدر‌ها است.

وی افزود: در صورتی که تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان در تمامی حوزه‌ها اتفاق بیفتد دیگر شاهد تجمع گردشگران در یک مکان خاص نخواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/د

تمامی لیدر‌هایی که در کلاس‌های آموزشی شرکت می کنند گواهی پایان دوره دریافت می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.