فرماندار کنگاور گفت : باند کندرو معبد آناهیتا که مسیر ورودی گردشگران و مسافران است به پارکینگ خصوصی خودرو‌ها تبدیل شده بود به یک پیاده راه در خور شأن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌شود .

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خیراله خزایی فرماندار کنگاور با اعلام انسداد باند کندرو معبد آناهیتا که مسیر ورودی گردشگران و مسافران است، گفت : این محور که به پارکینگ خصوصی خودرو‌ها تبدیل شده بود به یک پیاده راه در خور شأن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به منظر زیباسازی و الگو‌های زیبایی شناختی و نصب المان‌های گردشگری در ورودی معبد آناهیتا می‌تواند برای گردشگران جذابیت ایجاد کند، تصریح کرد: ایجاد جذابیت منظری و تنوع در پیرامون معبد آناهیتا باعث می‌شود این اثر گرانبها از حالت بی روحی و خشکی خارج و پویایی و نشاط اجتماعی جایگزین آن شود.

وی معتقد است :معبد آناهیتا در کنگاور به عنوان یک شاخصه مهم گردشگری و نماد هویت و اصالت ایران زمین است باید ساماندهی و مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

فرماندار کنگاور گفت: برای ایجاد پلازا و ساماندهی ورودی معبد آناهیتا دستگاه‌های اجرایی مرتبط را مکلف کرده ایم با پایگاه ملی معبد آناهیتا همکاری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد پیاده راه در خور شأن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.