سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالدرون: امیدوارم بازیکنان خارجی تا ۲ روز آینده به ایران بیایند/ هیچ‌وقت نگفتم امیری را در خط حمله استفاده می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم به حواشی اخیر درخصوص این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: از اردوی تدارکاتی راضی نبودم، چون انتظار داشتم که چند بازی تدارکاتی را انجام دهیم، اما این اتفاق نیفتاد، اما این‌جا همه چیز خوب است و طبق برنامه پیش می‌رویم.

امیدوارم بازیکنان خارجی‌مان به زودی وارد ایران شوند

کالدرون درباره جذب مهاجم خارجی خاطر نشان کرد: امیدوارم تا ۴۸ ساعت آینده این بازیکنان پیش‌مان باشند. یک بازیکن آفریقایی و یک بازیکن برزیلی جز گزینه‌های من هستند و هنوز منتظریم که به ایران بیایند. چون من از باشگاه درخواست مهاجم قدبلند کردم و برای این که باشگاه تحت فشار نباشد، گفتم حتی شده این بازیکن را به صورت قرضی به پرسپولیس بیاورند. چرا که دوست دارم این بازیکن به ایران بیاید، کیفیت خوبش را به همه نشان دهد و بعد خرید او نهایی شود.

نمی‌شود همه بازیکنان را در لیست قرار داد

سرمربی پرسپولیس درخصوص لیست مازاد این تیم گفت: بازیکنان جدیدی تیم را قوی‌تر می‌کنند چرا که در تیم ملی فیکس بازی می‌کنند. من دوست داشتم که در خدمت همه بازیکنان باشم، اما قوانین محدود کننده لیگ این اجازه را به ما نمی‌دهد و باید طبق مسئولیت و چارچوب خارجی آن کار کنم.

اطلاعی از مشکلات مالی ندارم

درباره مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: درباره اعتراض بازیکنان به این موضوع اطلاعی ندارم. خودم نیز مدت کوتاهی است که به باشگاه پرسپولیس آمدم و اطلاعی از مشکلات مالی ندارم.

کالدرون درباره بازیکنان هجومی تیمش بیان کرد: به جز علیپور بازیکنان جوان خوبی داریم. اما بازیگن جوان هم باید فرصت داشته باشد، تا خودش را نشان دهد. آیا رئال و بارسلونا با جوانانشان قهرمان می‌شوند؟

قرار نیست امیری در خط حمله بازی کند

او درخصوص استفاده از وحید امیری در خط حمله گفت: من هیچوقت نگفتم که امیری به عنوان مهاجم در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن سروش رفیعی به دلیل حرکات انفرادی از این تیم، خاطر نشان کرد: به دلیل کاراکتر متشابه امیری و رفیعی باید یکی را انتخاب می‌کردم و برای این انتخاب باید به آمار نگاه می‌کردم. این انتخاب جزیی از چارچوب وظایف من بود.

امیدوارم بیرانوند در جمع ما باقی بماند

او درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: امیدوارم که بیرانوند با ما بماند، اما از آخرین وضعیت او نیز چیزی نمی‌دانم.

کالدرون در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او درباره تعامل با باشگاه پرسپولیس و بی اطلاعی اش از وضعیت این باشگاه سوال شد، گفت: بله امروز ارتباطمان به اندازه کافی نبوده است.


بیشتر بخوانید:

عالیشاه: امیدوارم در این مدت بتوانم به پرسپولیس کمک کنم

خروجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟

اظهارات بازیکنان جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با عرب


انتهای پیام/

اظهارات گابریل کالدرون درباره مسائل مختلف در تیم پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.