بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از خروج از ساختمان پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آدام همتی، هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای برگزاری جلسه با ایرج عرب، به ساختمان این باشگاه پرسپولیس رفته بود، پس از خروج از جلسه در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدا را شکر همه چیز حل شد و با اینکه ایرج عرب کار‌های زیادی داشت، اما با من ملاقات کرد و توانستیم مشکلات را حل کنیم و همه چیز خوب بود. صبح به باشگاه آمدم و خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد.

او درباره دریافتی اش از پرسپولیس گفت: همه دریافتی و به پول نیاز دارند، اما بخشی از آن مانده و و امیدوارم پرداختی‌ها ادامه داشته باشد. درباره کالدرون هم باید بگویم او مربی بسیار حرفه‌ای است و همه می‌دانیم که در جام جهانی بازی کرده و قهرمان جهان شده است. من او را دوست دارم، چون جنتلمن و کار بلد است.

همتی در پایان در مورد اردوی ترکیه گفت: نمی‌توان آب و هوا را پیش بینی کرد، اما وجود شرایط خاص تمرین و بازی کردیم و سرانجام همه بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب هستند و درست است که بازی رسمی نبود، اما چون بازیکنان همه خوب هستند، یک رقابت خاصی بود. خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداد و  فقط متاسفانه بین سیلنم نعمتی شکست و سید جلال هم پایش درد می‌کند. امیدوارم هرکسی که مصدوم بود زودتر خوب شود و به تیم بازگردد.

همچنین سعید حسین پور نیز پس از دیدار با ایرج عرب گفت: برای بحث قرارداد آمده بودم و البته که مشکلی نبود، اما باشگاه شلوغ شد و انشالله یک روز دیگر برای روشن شدن وضعیتم می‌آیم. مشکل خاصی نیست و فقط بحث امضا قرارداد وجود دارد. در مورد کار با کالدرون باید بگویم که خیلی خوب است و شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و لیگ هم عقب افتاد و به نفع ما شد تا با تفکرات کالدرون هماهنگ شویم.

 وی در مورد اردوی ترکیه نیز گفت: اردوی ترکیه هم خوب بود و تنها نکته منفی آن لغو مسابقات تدارکاتی بود.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسِ کالدرون با جذب مهاجم خارجی کامل می‌شود

مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس چه کسی است؟

کالدرون: برای قهرمانی می‌جنگیم


انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان پرسپولیس تهران درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار