هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تمدید قرارداد اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برگزاری جلسه با ایرج عرب، مدیرعامل سرخپوشان پایتخت و خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق برنامه قرار بود تا یکشنبه به نتیجه نهایی برسیم و با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم، قرارداد ۲ ساله را تمدید کردم و امیدوارم در این ۲ سال در خدمت تیم و مثمر ثمر باشم.

او افزود: در این جلسه بحث مالی نبود و صحبت کردن درباره پیشنهاد‌ها منت گذاشتن نبود و یک بحث کلی انجام دادیم. در مجموع امروز به توافق رسیدیم و امیدوارم در این ۲ سال بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

عالیشاه ادامه داد: قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم و صحبت کردن درباره پیشنهادات درحال حاضر فایده‌ای ندارد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد شانس حضورش در تیم ملی خاطرنشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و امیدوارم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و سپس برای پیراهن تیم ملی بجنگم. باتوجه به کادر جدیدی که اضافه شده، امیدوارم در تمرینات خوب باشم و بتوانم بازی کنم.

وی در خصوص حضور پرتعداد بازیکنان در پست هافبک چپ عنوان کرد: باید در پرسپولیس روحیه جنگندگی داشته باشید، چون اگر اینطور نباشد نمی‌توانید بازی کنید.

عالیشاه درباره تمدید قرارداد هم گفت: ما بحث مالی نداشتیم و بحث کلی بود و خوشحالم که ۲ سال در خدمت پرسپولیس خواهم بود.


بیشتر بخوانید:

خروجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟

پرسپولیسِ کالدرون با جذب مهاجم خارجی کامل می‌شود

مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس چه کسی است؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار