سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف نمایش قطار جنوب در زاهدان

رئیس واحد نمایش حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: اجرای نمایش قطار جنوب همچنان در زاهدان ادامه دارد و احتمال تمدید آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فرهاد ملک جمشیدی  رئیس واحد نمایش حوزه هنری سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: این نمایش از نوشته‌های علیرضا حنیفی است که به کارگردانی رامین رخ فروز و با بازی یسرا ناصری پور و امیرحسین خانه یار برای اجرا آماده شد.

وی بیان کرد: قطار جنوب روایت همسر رزمنده‌ای است پس از حمله عراق به ایران سال‌ها در خط مقدم حضور داشت و در این مدت مریم چشم انتظار بازگشت همسرش بود که سرانجام پس از سال‌ها یوسف به خانه باز میگردد و اتفاق‌هایی بین این دو رخ می‌دهد که نمایش را پیش می‌برد.

ملک جمشیدی افزود: برای آماده سازی این نمایش لیلا و فاطمه نیک فرجام نوری، ستاره عظیمی، صدرا ناصری پور، مرتضی خسروی و فرزانه کیان، رامین رخ فروز را همراهی کردند و سرانجام قطار جنوب از ۳۱ تیر ماه در پلاتو حوزه هنری زاهدان توقف کرد و به اجرا رفت.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود قطار جنوب تا ۹ مرداد ماه اجرا داشته باشد که با توجه به استقبال انجام شده و درخواست برخی از تماشاچیان و ادارات احتمال توقف بیشتر این قطار در زاهدان وجود دارد.

انتهای پیام/گ

توقف نمایش قطار جنوب در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.