سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود

بخشدار گلزار گفت:طی ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ترک زاده بخشدار گلزار شهرستان بردسیر گفت: ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و گردشگری از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره است.

وی افزود: صعود به کوه هزار از سمت روستای اردیگان در طی برگزاری ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر نیز با بیان کیفیت بسیار بالا برگزاری جشنواره سیب و گلابی گلزار در پنجمین دوره گفت: ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار همچون سال گذشته و با برنامه‌های مطلوب‌تر برگزار خواهد شد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جهت برگزاری بهتر این جشنواره هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره سیب و گلابی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش به جای این چنین برنامه های پر هزینه و تبلیغاتی که نه تنها کمکی به اقتصاد مردم بومی نمیشود(چونکه بیشتر باغهای منطقه به دست افراد خاص سرمایه داریست که براحتی محصول خود را میفروشند{حتی پیش فروش میکنند} و نیازی به این چنین جشنواره هایی برای فروش محصول خود ندارند)و صرفا رزومه ای برای مسئولین میشود.کارهای زیربنایی و اساسی در این چنین شهرهای کوچکی انجام شود تا مردم بومی هم زندگی راحتری داشته باشند.ضمن اینکه این جشنواره ها اثر سو فرهنگی هم دارد.
هخامنش سعیدی
۲۲:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
همچون همیشه حضور پیدا خاهم کرد