سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائرسرای بوشهری‌ها در مشهد مقدس تکمیل می‌شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس کار بزرگی صورت گرفته است گفت: برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم همکاری و مشارکت همگانی امری مهم و ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی روند ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس با بیان اینکه مردم استان بوشهر ارادت ویژه‌ای به ائمه اطهار (ع) دارند افزود: وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در ایران اسلامی برکات مهمی به این سرزمین داشته که زیارت حرم ثامن‌الحجج (ع) در اولویت برنامه‌های مردم استان بوشهر قرار دارد

وی با اشاره به ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس تصریح کرد: این زائر سرا متعلق به همه مردم استان است که تسریع در ساخت و تکمیل این مکان مهم مشارکت همگانی می‌طلبد.

استاندار بوشهر با قدردانی از همکاری همگانی در ساخت این زائرسرا بیان کرد: این زائرسرا برای خدمات رسانی به هم‌استانی‌ها بوشهری که به زیارت امام هشتم (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند ساخته می‌شود.

گراوند، ساخت زائرسرا در مشهد مقدس را سبب آسایش خاطرمسافران زیارت حرم امام رضا (ع) دانست و افزود: مردم استان بوشهر محبان اهل بیت (ع) هستند و عشق و ارادت به خاندان ائمه اطهار (ع) جزیی از زندگی مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس کار بزرگی صورت گرفته است گفت: برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم همکاری و مشارکت همگانی امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در روند ساخت این زائرسرا در مشهد مقدس تصریح کرد: راه‌اندازی زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس ضمن فراهم کردن رفاه و آسایش هم‌استانی‌های بوشهری، مشکلات آنان در سفر به زیارت حرم مطهر امام هشتم (ع) کاهش می‌دهد از این نظر تسریع در تکمیل این مکان در اولویت قرار دارد.

گراوند با قدردانی از پیگیری‌های آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر و نظارت مستمر حجت‌الاسلام رکنی مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر در طراحی و ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس افزود: افتتاح این زائرسرا هزینه خانوار‌های بوشهری در سفر به مشهد مقدس را کاهش می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر هم با قدردانی از مشارکت مسئولان و خیران در امر ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس افزود: این زائرسرا باید حداکثر تا ۲ سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری مردم استان بوشهر قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم این زائرسرا در حل مشکلات محرومان در زیارت حرم امام رضا (ع) گفت: تکمیل زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس زمینه سفر زیارتی افرادی که تاکنون طعم زیارت حرم ثامن‌الحجج (ع) را نچشیده‌اند را فراهم می‌کند.

مدیرعامل بنیاد زائر استان بوشهر هم با بیان اینکه تاکنون ۴۵ درصد ساختمان زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس تکمیل شده است تصریح کرد: تاکنون برای ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس فعالیت‌های مهمی صورت گرفته که برای تکمیل آن نیاز به مشارکت همگانی است.

حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی با بیان اینکه عملیات ساخت زائرسرا بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در دستور کار استان بوشهر قرار گرفت خاطر نشان کرد: ساخت این زائرسرا در مشهد مقدس یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برای رفاه هر چه بیشتر زائران بوشهری به خصوص افراد محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس در ۸ طبقه ساخته می‌شود گفت: این زائرسرا با زیربنای ۵ هزار متر مربع در هشت طبقه شامل دو طبقه منفی، همکف و ۵ طبقه مثبت با اسکلتی فلزی با همه امکانات و تجهیزات در حال ساخت است.

مدیرعامل بنیاد زائر استان بوشهر از مردم خیر و متمکن و مسئولان استان بوشهر خواست در تکمیل و افتتاح این زائرسرا همراهی و یاری کنند.

انتهای پیام/م

ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس کار بزرگی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.