خادمان آستان قدس رضوی از بیماران بستری در بیمارستان‌های حضرت قائم (عج) و شهدای خلیج فارس بوشهر عیادت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: در ادامه برنامه‌های خادمان حرم رضوی در استان بوشهر، آنان از بیماران بیمارستان حضرت قائم (عج) و شهدای خلیج فارس بوشهر عیادت کردند.

اکبر قائدی افزود: خادمان حرم رضوی، با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را خواستار شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خدام حرم رضوی تا ۲۴ تیر در استان بوشهر حضور دارند، بیان کرد: تاکنون برنامه‌های گوناگونی شامل حضور در منازل مددجویان کمیته امداد، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برافراشته شدن پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جوار مزار شهید مهدوی سردار مبارزه با آمریکا در خلیج فارس با حضور خدام رضوی و خدام حرم حضرت معصومه(س) اجرا شده است.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در منزل شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار انگلیس در دلوار تنگستان، گفت: شرکت در جشن زیر سایه خورشید در شهر‌های مختلف استان بوشهر و حضور در گلزار شهدای والامقام از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی به استان بوشهر است.

قائدی سرکشی از نیازمندان در شهر‌ها و روستا‌ها و شرکت در جشنواره ورزشی رضوی نوجوانان کانون‌های محله‌ای را از دیگر برنامه خدام حرم رضوی دانست و  یادآور شد: خدام حرم رضوی با قشر‌های مختلف مردم در مساجد، تکایا و امامزاده‌ها در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین باکودکان بی‌سرپرست بهزیستی بوشهر دیدار کردند.

انتهای پیام/ک

حضور خدام رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر همزمان با دهه کرامت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.