سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث امروز ۵ مرداد ماه ۹۸.

نگاهی به حوادث امروز شنبه ۵ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۵ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۵ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف کالای قاچاق در ایذه

 سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران ایست و بازرسی دهدز شهرستان ایذه با رصد و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری یکدستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد سه هزار و ۶۰۰ کلاه آتش نشانی، ۷۰۰ عدد فیلتر هوا، یکصد و ۱۲ عدد شیلنگ آتش نشانی، ۸۴۰ عدد نوار پارچه ای، یه هزار و ۶۰۰ عدد آب پاش، یکدستگاه یخچال فریزر، یکدستگاه ماشین لباسشویی، یکدستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۴۰ عدد اتصالات شیلنگ، یک هزار تلق پلاستیکی و ۲۰ رول شب رنگ فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

شناسایی یک کلاهبردار در  ماهشهر

سردار حیدر عباس زادهفرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی در خصوص انجام تحقیقات و شناسایی متهمان پرونده کلاهبرداری به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت:ماموران پلیس شهرستان ماهشهر دریافتند که فردی با وعده خرید ملک و باغ از ۴ نفر کلاهبرداری کرده است و با رصد اطلاعاتی محل اختفاء متهم را شناسایی کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمر در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد که در بازجویی پلیس تاکنون به کلاهبرداری از ۴ نفر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال با وعده خرید ملک و باغ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان هشدار داد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سود آور و با ظاهری فریبنده و یا تبلیغات گمراه کننده قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و در صورت مواجه شدن با این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.