مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۴ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در کلانشهر اهواز به مرحله‌ اجرایی شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح یک کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر، تعدادی اموال سرقتی، و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز اذعان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت، ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح این کلانشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا ۱۸ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای در سطح حوزه استحفاظی، ماموران این شهرستان با اقدامات تخصصی طی ۲ روز گذشته این طرح اجرایی شد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در چند عملیات جداگانه ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی در ادامه افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل؛ داخل خودرو، منزل، کیف قاپی، کابل برق، مغازه، اماکن خصوصی، خودرو در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

پلیس، میزبان ۲ سارق حرفه‌ای منزل در اهواز

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران کلانتری‌های ۲۷ و ۱۸ شهرستان اهواز با بررسی شیوه و شگرد سرقت و اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی ریادی از قبیل تلفن همراه، باتری خودرو، دوچرخه، پمپ آب، سیم برق و لوازم داخل خودرو کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۳۴ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس، دستان سارق حرفه‌ای لوازم دکل مخابراتی با بست

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک با اشاره به وقوع سرقت لوازم دکل مخابراتی یک شرکت خصوصی در شهر صیدون گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سرقت، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس با بررسی نحوه سرقت و با راه اندازی تور ایست و بازرسی و بررسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو اقدام به فرار کرد که به دلیل سرعت واژگون شد.

سرهنگ زلقی بیان داشت: در بررسی‌های بعمل آمده خودروی سارقان لوازم دکل مخابراتی بودند که در بازرسی از خودروی موصوف اموال سرقت دکل مخابراتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک ضمن اشاره به اعتراف و تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

توقف ۸۰ کیلوگرم موادمخدر در بن بست قانون

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدلله شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته طی ۲ عملیات ضربتی، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از ۲ خودروی توقیف شده مقدار ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ صالحی اظهار داشت: در راستای این ۲ عملیات، ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پروند تحویل مرجع قضائی داده شدند.

برق دستبند بر دستان سارقان به عنف طلاجات و دوچرخه‌های کودکان اهوازی

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز به وقوع سرقت طلاجات اطفال و دوچرخه کودکان و نوجوانان با تهدید چاقو، در یکی از مناطق اهواز گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۴ اهواز با اقدامات اطلاعاتی دقیق و گشت‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت از کودکان می‌کردند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت به عنف طلاجات اطفال و دوچرخه کودکان اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری ضمن اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری مالخر و سایر همدستان این ۲ سارق، از شهروندان درخواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

سارق حرفه‌ای ترانس‌های برق در بند قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی سرقت چند ترانس برق هوایی در برخی شهرستان دزفول، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، یک سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ گراوندی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین ترانس برق سرقتی کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و ترانس‌های برق در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و تحویل وی به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.