سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری در زاهدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ تیم اتفاقات آب هم اینک در ۲ نوبت صبح و عصر برای برطرف کردن افت فشار آب زاهدان تجهیز شده وکار خدمت رسانی در این شهر را انجام می‌ دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا قاسمی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ تیم اتفاقات آب هم اینک در ۲ نوبت صبح و عصر برای برطرف کردن افت فشار آب زاهدان تجهیز شده و این در حالیست که قبلا تنها پنج تیم کار خدمت رسانی در این شهر را انجام می‌دادند.

علیرضا قاسمی  اظهار داشت: تیم اتفاقات آب بعد از اعلام مشکل در هر منطقه به سرعت در آن محل حضور یافته و کار خدمت رسانی به مردم را انجام می‌دهد.

وی همچنین به اضافه شدن ۵۰ لیتر آب شیرین و ۵۰ لیتر آب شور در ثانیه به شبکه آب و فاضلاب شهری زاهدان اشاره کرد و گفت: در نقطه شمالی این شهر سه حلقه چاه حفاری، تجهیز و راه اندازی شده که یک حلقه چاه هم اینک وارد مدار شده و ۲ چاه دیگر نیز بزودی وارد مدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این اقدام ۵۰ لیتر آب در ثانیه وارد مدار آب زاهدان خواهد شد و همچنین با مهندسی انجام شده بر سه حلقه چاه دیگر ۵۰ لیتر بر ثانیه از این چاه‌ها وارد مدار شده که در مجموع ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب شیرین و شور به مدار این شهر افزوده می‌شود.

وی به نصب تجهیزات کنترل فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: هفت فشارسنج و ۱۵ شیرفلکه جدید به منظور اصلاح افت فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب این شهر اضافه شد.

قاسمی بیان کرد: این تجهیزات در هفته اخیر در نقاط بحرانی شبکه نصب و امکان پایش مستمر وضعیت شبکه انجام و امکان مدیریت و تنظیم فشار شبکه در پهنه‌های کوچک‌تر نیز امکان‌پذیر شد.

وی افزود: با اجرای این طرح، آبرسانی به نقاط بحرانی شهر زاهدان راحت‌تر و دوره‌های قطعی آب مشترکان کوتاه‌تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان مناطق زیباشهر، مهرشهر، خیابان کوثر، فروغ، امام خمینی شرقی، بهداشت و ... را از جمله مناطق مورد هدف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

نصب تجهیزات کنترل فشار در نقاط بحرانی شبکه توزیع آب زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.