سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز گفت: ۶۵۰ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای توسعه و آبادانی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جیب حسنی سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز  اظهار داشت: این اعتبارات برای اجرای ۳۱۵ پروژه عمرانی در ۲۵ فصل و ۵۸ برنامه هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: این در حالیست که سال گذشته ۶۸۴ میلیارد ریال اعتبار شامل ۸۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۱۷۹ میلیارد ریال از محل درآمد نفت وگاز و ۴۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به این شهرستان اختصاص یافته بود.

سرپرست فرمانداری سرباز افزود: فصل‌های حمل ونقل، آب وفاضلاب شهری وروستایی، توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری و آموزش وپرورش به ترتیب بیشترین مبلغ اعتبار را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: شهرستان مرزی سرباز با ۱۲۱ کیلومتر مرز خاکی محرومیت زیادی در بخش‌های آبرسانی، فضای آموزشی، بهداشت ودرمان، اجرای طرح هادی، راهسازی، برق، پوشش مخابراتی و اینترنتی دارد.

حسنی ادامه داد: رسیدن به شاخص‌های مطلوب توسعه نیازمند اختصاص اعتبارات خارج از نوبت و ویژه است.

سرپرست فرمانداری سرباز بر حل مشکلات آبرسانی سیار، تکمیل چارت خانه‌های بهداشت ومراکز بهداشتی درمانی شهری وروستایی، ساخت فضا‌های آموزشی استاندارد، اجرای طرح هادی روستایی و بازگشایی و آسفالت راه‌های روستایی تاکید کرد.

حسنی گفت: ۶۵۰ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای توسعه و آبادانی این شهرستان اختصاص یافت.

وی از مدیران کل استانی خواست با سفر به شهرستان سرباز از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و نسبت به برآورد اعتبارات و اجرای به موقع طرح‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

رفع مشکلات  شهرستان سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار