سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۲۵ گروه نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از راهیابی ۲۵ گروه نمایشی از ۱۵ استان کشور به یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال گسترده از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: در مجموع ۱۶۷ اثر از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه جشنواره در شهرستان اسلام آبادغرب ارسال شد که این استقبال در نوع خود قابل توجه است.

وی افزود: پس از بررسی هیات داوران بخش صحنه‌ای و بخش خیابانی تعداد ۲۵ اثر ۱۴ استان کشور پذیرفته شدند.

فاضلی زاد افزود: در این دوره تعداد ۱۳ گروه نمایشی در بخش خیابانی و ۱۲ گروه در بخش صحنه‌ای حضور خواهند داشت و از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ مرداد به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: آثار گروه‌های نمایشی از استان‌های تهران، هرمزگان، گیلان، اسلام، لرستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، فارس و اراک در بخش نهایی جشنواره حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: باید سطح کیفی جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بالا برد و در این راستا از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فاضلی با تبریک و گرامیداشت ۵ مرداد سالروز حماسه مرصاد گفت: تاریخ حماسه آفرینی مردمان استان کرمانشاه و به ویژه اسلام آبادغرب را در عملیات مرصاد فراموش نخواهد کرد و لذا باید با ابزار‌های هنری این فرهنگ را به نسل‌های بعدی انتقال داد.

انتهای  پیام/ز

 

گرامیداشت ۵ مرداد سالروز حماسه مرصاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.