سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

تمرکزگرایی موجب غفلت از جامعه روستایی شده است

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تاکنون به سوی تمرکز گرایی حرکت کرده ایم که در نتیجه آن جامعه روستایی مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی  استاندار خراسان رضوی در همایش روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: امروز وقت آن رسیده است که مسئولان مصلحت اندیشی و عافیت طلبی در این زمنیه را کنار بگذارند و واقعیت‌ها را صادقانه بیان کنند.

او سرانه بهداشتی و درمانی خراسان رضوی را اندک دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) و برخورداری از ۳۰ میلیون زائر داخلی و سه میلیون زائر خارجی در هر سال باید به بهبود سرانه بهداشتی درمانی این استان کمک شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌های مختلف اقدامات بسیار در حوزه‌های مختلف از جمله امنیتی و سیاسی انجام داده اند، اما حوزه اقتصادی در این مسیر دچار کم توجهی شده و در نتیجه آن از جامعه روستایی غفلت کرده ایم.
 
رزم حسینی افزود: هدف دولت و حکومت از اقداماتی که در طول سالیان گذشته انجام داده است، ماندگاری روستائیان در روستا‌ها بود، اما این امر محقق نشد.

او با اشاره به طرح توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی تصریح کرد: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی سبب شده است هماهنگی و انسجام در بین همه دست اندرکاران در این استان ایجاد شود و همه کسانی که در اداره کشور نقش دارند یک ضلع از این مثلث را تشکیل دهند.

همایش روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که دیروز در مشهد آغاز شد، امروز به کار خود پایان می‌دهد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

پایان همایش روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.