استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم تا با واگذاری مسئولیت توسعه محلی یکی از مناطق استان به کمیته امداد زمینه مشارکت این نهاد را در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی فراهم کنیم.

آمادگی در فراهم کردن بستر مشارکت کمیته امداد در طرح مثلث توسعه اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در محل دفتر استاندار انجام شد، گفت: این آمادگی وجود دارد که با واگذاری مسئولیت توسعه محلی یکی از مناطق استان به کمیته امداد امام خمینی (ره)، زمینه مشارکت این نهاد را در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی فراهم کنیم.
 
او ادامه داد: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که نمونه اجرایی آن در قلع گنج استان کرمان به تایید رهبر معظم انقلاب هم رسیده است، یک الگوی ارزشمند در مسیر توانمندسازی جوامع محلی به شمار می‌رود.

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور تحقق سیاست‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، خراسان رضوی به ۱۲ منطقه اقتصادی تبدیل و تاکنون با ۷۹ شرکت توانمند توسعه گرا، تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی به امضا رسیده است.

رزم حسینی افزود: کمک نقدی کمیته امداد به افراد نیازمند اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود، اما گره گشایی کامل از مشکلات نیازمندان و مستضعفان در گرو ایجاد اشتغال و توانمندسازی آن‌هاست.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

گره گشایی از مشکلات نیازمندان در گروتوانمندسازی آن‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.