سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

شکی در موفقیت طرح مثلث توسعه اقتصادی‌فرهنگی نیست/بی‌انصافی است اذعان نکنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی طرحی موفق بوده و بی انصافی است که به این موضوع اذعان نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مرتضی بختیاری  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار استاندار خراسان رضوی گفت: نخستین جلسه هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در دوره جدید مدیریتی، هفته آینده با حضور اعضا در مشهد برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی طرح موفقی بوده و بی انصافی است که به این موضوع اذعان نداشته باشیم، اما درباره مشارکت کمیته امداد به این طرح باید بررسی‌های بیشتری انجام گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بالاترین جهاد در شرایط فعلی، اشتغال زایی است، گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در کرمان به حمدالله به ثمر رسیده و آثار ارزشمندی در زمینه توانمندسازی مردم و ایجاد اشتغال داشته است.

بختیاری افزود: پیشنهاد مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی را در نخستین جلسه هیأت امنا مطرح خواهم کرد تا با بررسی ابعاد مختلف موضوع، گام‌های اجرایی به این منظور برداشته شود.

او با اشاره به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا درباره کاهش اعتبارات برخی دستگاه‌ها، تصریح کرد: کاهش ۲۷ درصد اعتبارات، شامل حال کمیته امداد امام خمینی (ره) هم شده است و اگر این مهم اجرایی شود، با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام//ف.س

کاهش ۲۷ درصد اعتبارات کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.