رئیس کمیته امداد اداره شهر احمدآباد گفت: ۷۰ درصد از مددجویان تحت حمایت این اداره مشتمل بر ۸۸۱ خانوار را سالمندان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی جعفری رئیس کمیته امداد اداره شهر احمدآباد با اشاره به اینکه حوزه جغرافیایی احمدآباد جز مناطق روستایی محسوب می‌شود، گفت: اکنون این اداره هزار و ۲۸۰ خانوار مشتمل بر حدود چهار هزار نفر را تحت حمایت دارد که سهم خانوار‌های معیشت بگیر ۹۹ درصد معادل هزار و ۲۶۸ خانوار است.

او تصریح کرد: اکنون کمیته امداد احمدآباد ۸۸۱ خانوار سالمند با جمعیت هزار و ۱۴۰ نفر را تحت حمایت دارد که این آمار نشان می‌دهد بیشترین جامعه هدف این اداره را سالمندان تشکیل میدهند و خدماتی در بخش‌های اشتغالزایی، امور حمایتی و بهداشتی به این قشر صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد اداره احمدآباد با اشاره به اینکه این نهاد با راه اندازی مرکز نیکوکاری حضرت محمد (ص) درصدد تسریع ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان است، گفت: از جمعیت ۱۰ هزار و ۱۹۱ خانواری این منطقه ۱۲ درصد آن از کمیته امداد خدمات می‌گیرند.

جعفری با بیان اینکه تمام منطقه احمدآباد دارای ضریب محرومیت ۶ است، افزود: به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی باید اقدامات شایسته‌ای را در بخش اشتغالزایی و آبادانی این منطقه انجام داد.

او ادامه داد: جامعه خیرین و روستا‌های نسبتا برخوردار شهر احمد آباد می‌توانند در محرومیت زدایی نقش بسزایی داشته باشند کمااینکه تا کنون از مشارکت نیکوکارانه آنان بهره‌مند بوده ایم.

شایسته ذکر است: شهر احمدآباد با حدود ۶۰ روستا در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد و مبادی ورودی شهرستان‌های نیشابور و تربت حیدریه است که کمیته امداد فرایند محرومیت زدایی و توانمند سازی رادر بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت خود دنبال می‌کند.
 
 
انتهای پیام//ف.ص
 
 

خدمت رسانی کمیته  امداد شهر احمدآباد به سالمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.