کمیته امداد خراسان رضوی در سال گذشته ۸۹۲ هزار و ۵۱۸ نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشتغالزایی را به مجریان طرح‌های خود ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه سهم زنان در بخش بهره مندی از آموزش های فنی و حرفه ای از مردان بیشتر است، گفت: این نهاد در سال گذشته به ۱۴ هزار و ۸۷۶ نفز از مددجویان، فرزندان و اعضای خانواده تحت حمایت آموزش های فنی و حرفه ای ارائه داده است.

او تصریح کرد: پنج هزار و ۳۸۱ مددجوی شهری و ۹ هزار و ۴۹۵ مددجوی روستایی از آموزش های ارائه شده شغلی در نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل سکونت خود بهره مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به  اینکه آموزش های ارائه شده به ترتیب حوزه های دامپروری، خدمات، فعالیت های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع دستی و شیلات را شامل می شود،گفت: آموزش های ارائه شده متناسب با نیاز مجریان طرح های اشتغال در سطوح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی و توسعه صورت گرفته است.

کرابی افزود: با همکاری مناسب بانکها و تخصیص اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد سال گذشته هفت هزار و ۱۶۸ شغل برای خانواده های تحت حمایت اجرا شد.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به  مددجویان  کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشغالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.