سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام:

هلال احمر استان ایلام ۹ هزار نفر عضو دارد

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام از همکاری ۹ هزار نفر از جوانان آموزش دیده در جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد.

علی اکبری معاون جوانان هلال احمر استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: ۹ هزار جوان مستعد و آموزش دیده در قالب نجاتگران و داوطلبان در ۱۰ شهرستان استان در زمینه‌های امور داوطلبانه، بشر دوستانه، امداد و نجات، برنامه‌های فرهنگی و ماموریت‌های سخت موردی مشغول به فعالیت‌های داوطلبانه هستند.

او با اشاره به این موضوع که نیرو‌های داوطلب ذخیره‌های هلال احمر هستند افزود: داوطلبان در شاخه‌های مختلفی همچون غنچه‌های هلال ،کانون‌های دانشجویی،کانون‌های دانش آموزی،کانون طلاب حوزه علمیه،شاخه جوانان و کانون روستایی فعالیت‌های داوطلبانه دارند.

علی اکبری اظهار کرد:این اعضا با میل و رغبت و بدون هیچ گونه چشم داشت و گرایش سیاسی فعالیت کرده و در حوزه‌های مختلف آموزش‌های لازم را دیده و سازماندهی شده اند تا در مواردی که به حضور آنان نیاز است بر اساس توانایی‌هایی که دارند از آن‌ها استفاده شود.

او بیان کرد: جهت رفاه حال داوطلبان برنامه‌های متنوعی مثل اردو در ایلام و خارج از ایلام و هنچنین برگزاری مسابقات و جشن‌ها به مناسبت‌های مختلف برای داوطلبان در طول سال تدارک دیده می‌شود.

علی اکبری معاون جوانان هلال احمراستان ایلام مطرح کرد: آموزش اعضای داوطلب در ابتدای ورود به این شکل است که دوره پایه داوطلبی و بعد آموزش کمک‌های اولیه را می‌گذرانند و در صورت تمایل به ادامه همکاری آموزش‌های تخصصی‌تر مثل امداد جاده ای، کوهستان وغیره را گذرانده و درجه‌های مختلف را کسب می‌کنند.

او ادامه داد: اجرای طرح اربعین، تشکیل و راه اندازی طرح زمستانی و نوروزی، اجرای طرح خانه‌های هلال احمر شهری و روستایی، کاروان‌های سلامت، طرح همای رحمت، خدمات حمایتی به قشر‌های آسیب پذیر و طرح فرشتگان رحمت از مهم‌ترین برنامه‌های امدادی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان ایلام در این سال‌ها بوده است.

انتهای پیام/ ن

عضویت ۹ هزار نفر در هلال احمر استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.