معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام از نجات ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات کبیرکوه ایلام توسط هلال احمر خبر داد.

نجات ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات ایلام توسط هلال احمر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد بیگ محمدی گفت: دیروز ساعت ۹:۵۳ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل وهماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر سقوط فردی ۵۲ ساله از ارتفاعات پشت ارشت در شهرک ولیعصر بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر و یک تیم از شهرستان دره شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: فرد حادثه دیده که به علت سقوط از ارتفاع از ناحیه لگن پای راست به شدت دچار شکستی شده بود پس از اقدامات درمانی اولیه در محل، با کمک نیرو‌های محلی از مسیر‌های صعب العبور و در گرمای شدید وطاقت فرسای هوا به پایین کوه منتقل وسپس توسط آ مبولانس به مرکز بهداشت ودرمان بدره منتقل شد.

بیگ محمدی در ادامه از نجات یک فرد گرفتار شده در ارتفاعات شیخ مکان (دره شهر) توسط نیرو‌های هلال احمر خبر داد.

بیگ محمدی اضافه کرد: امروز در عملیاتی دیگر ساعت ۱۶:۰۱ دقیقه دیروز در پی تماس تلفنی فرد گرفتار شده با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) بلافاصله دو تیم امداد و نجات کوهستان از شهرستان دره شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور تیم امداد و نجات کوهستان در محل حادثه در ارتفاعات شیخ مکان، تلاش برای نجات فرد گرفتار آ غاز وخوشبختانه فرد گرفتار شده از خطر سقوط حتمی در ساعت ۱۹:۳۰ نجات یافت.

انتهای پیام/اس

امداد و نجات هلال احمر در ارتفاعات ایلام

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.