معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام گفت:جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا از ظرفیت های کانون پرورش فکری استان در امر انتقال مفاهیم امدادی بهره مند گردد.

اصول و اهداف هلال احمر در ترویج فرهنگ امدادی و پیشگیری از آسیب هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معصومه شاهماری معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام  با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام پیرامون افزایش همکاری‌های مشترک دیدار و گفت گو کرد.

 معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام در خصوص همکاری دوجانبه دو سازمان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت کودکان و نوجوانان خانواده‌های محروم و کودکان کار تاکید کردند.

وی افزود:آموزش مهارت های امدادی و اجتماعی در حوزه جوانان برای همه گروههای سنی ارائه می شود كه آموزش ها در كاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان  عنوان کرد: ما در مباحث آسیب‌های اجتماعی نیاز به کار و فعالیت بسیار در استان است و اگر این مباحث اجتماعی را مدیریت و تدبیر کنیم تبدیل به مسائل امنیتی نخواهند شد

وی با بیان اینكه داوطلبان سرمایه اصلی هلال احمر هستند، ادامه داد: فعالیت ها و اقدامات این گروه قابل قدردانی است، و باید فعالیت ها را به آحاد جامعه معرفی كنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این دیدار از کار‌های فرهنگی و هنری مشترک با هلال احمر استقبال کردند.

 همچنین مهدی جمالی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام  با پوشیدن لباس هلال احمر به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در آمد.

انتهای پیام/با

دیدار معاون داوطلبان هلال احمر با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.